Delivery Information

Pentru a cumpara sunt necesari urmatorii pasi:

  • Click pe produsul pe care vrei sa-l achizitionezi.
  • Click pe butonul ”Adauga in cos”.
  • Daca vrei sa mai cumperi si altceva reiei pasii anteriori.
  • Pentru finalizarea comenzii faci click pe cosul de cumparaturi.
  • In pagina de administrare a cosului realizezi eventuale ajustari ale comezii (modificarea cantitatilor, adaugarea sau eliminarea unor produse), apoi apesi butonul ”Finalizeaza comanda”.
  • In fereastra de administrare a comezii completezi datele cerute.
  • Bifezi campul ”Sunt de acord si accept termenii plasarii”.
  • Apesi butonul ”Trimite comanda”.
  • Vei primi un e-mail de confirmare a plasarii comenzii.
  • Vei fi contactat de catre o persoana din echipa, in intervalul orar de lucru, pentru confirmarea comenzii si eventual pentru a furniza alte informatii.
  • Documentele de plata si produsul va fi expediat imeediat catre tine.
  • Pentru produsele achizitionate on-line, aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

    • ramburs, la ridicarea coletului, in cazul in care optati pentru livrarea produselor in tara prin intermediul serviciului de curierat. Clientul achita costul transportului si livrarii produselor si a platii ramburs a coletului.
    • plata in numerar, la livrarea coletului, in cazul in care optati pentru transportul in tara prin curier rapid. Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si afisa exact valoarea comenzii care reprezinta valoarea produselor solicitate fara taxele de transport.

    Comenzile sint procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi 2 zile lucratoare de la primirea comenzii. Comenzile sint onorate in ordinea primirii lor. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekend-uri si sarbatorile legale.

    Este posibila schimbarea sau anularea la cerere a comenzilor on-line in termen de 24 de ore de la efectuarea acestora, exceptie facand cazurile in care comanda a fost deja expediata. Anularea se poate face telefonic la nr.:0723.659.670, intre orele 09.00-17.00 sau prin email la office@autofloryad.ro.

    In cazul in care ati primit un produs cu defecte sau deteriorat in timpul transportului, producatorul isi asuma responsabilitatea acestor defecte si va schimba produsul. In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail si personalul firmei va va explica in detaliu procedura.

    Preturile produselor sunt exprimate in RON, incluzand TVA 19%, si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. In cazul in care ati comandat un produs cu pretul afisat eronat sau neactualizat, veti fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.